Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kan jeg bare spørre om en ting om Omega 3.

Hvor viktig er det å bruke det? Jeg tar 2 kapsler daglig (anbefalt på pakka er 2-4) merker med starting strenght programmet at jeg får vondere i sener og ledd og muskelfester enn sliten i musklene til tider.. Vil Omega 3 hjelpe mot dette? Andre ting? Burde jeg øke dosen?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/25682-omega-3-hvor-n%C3%B8dvendig-og-hvor-mye/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette ble nettopp diskutert her

Jeg står ved det jeg mener om at 3-5 gram Omega 3 er effektivt og bra. Det finnes de som får i seg mer enn dette også uten å ta noe skade av dette. Legg merke til at det er snakk om kun fiskeolje og ikke fiskeolje + vitamin A f.eks! Hvis det omega3-tilskuddet du tar inneholder andre ting i tillegg til omega 3 ville jeg fulgt pakningsvedlegget. Hvis ikke kjør på!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...