Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, jeg vurderer å legge om kostholdet mitt til health & fitness concept

http://fitnessbloggen.no/myrevolution-health-fitness-concept/

Men har et par spørsmål som kanskje noen her vet svaret på

- han har satt opp hvor mye man skal spise, men dette kan jo umulig gjelde for alle. Noen som vet ca hvor mye kcal man spiser hvis man følger denne planen for jenter?

- ifølge treneren min skal jeg spise rundt 1500-1700 kcal hver dag, men dette er på en helt annerledes diett som har masse brød og knekkebrød, skal jeg kutte ned på noe på det som står i artikkelen for å komme meg ned på dette kalorimålet (hvis det er over i planen for jenter?) eller kan jeg gå ned i vekt ved å følge denne uten å regne på kalorier???

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/25628-health-fitness-concept/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei-hallo :)

Nei, selvsagt gjelder ikke det for _alle_, noe en plan aldri vil gjøre. Du kan regne ut din BMR vha en kalkulator for å estimere, eller du kan prøve deg frem ved å ligge på xxxxkcal 1-2uker og se om du går opp eller ned, og justere deretter. Høyde/alder/vekt/aktivitetsnivå på deg?

Hvis treneren din har satt opp 1500-1700kcal kosthold basert på brød hadde jeg byttet trener..

H&Fconcept er jo i utgangspunktet satt opp som en livsstil - at en ikke skal regne på kcal men spise etter sultfølelsen og deretter velge gode matvarer så en verken over eller underspiser, og likevel får den progresjonen en (bør) ha

Tenker jeg prøver meg på denne livsstilen!

Prøver meg litt frem hvor jeg måler opp kroppen og veier meg og ser hvordan det går.

Men må vente to uker før jeg kan begynne på det, er student og har masse mat hjemme som jeg må spise opp først

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...