Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er i den kjedelige situasjonen at jeg pdd ikke kan ta en eneste av de 3 store. Benkpress er umulig grunnet skulderskade. (her er det bedring, håper å være i gang igjen om noen mnd) Knebøy umulig pga. kneskade. Markløft umulig pga. problemer med høyre side av korsryggen + jeg er for stiv (jobber med sistnevnte)

Jeg er derfor usikker på om jeg i mitt fullkroppsprogram har greid å få med meg alt jeg trenger for hele kroppen.

Er 31 år, har trent i ca 1 år. Mål er å få en mer velfungerende kropp, bedre holdning, og selvsagt å se bra ut. Så bygging er vel for å være ærlig hovedmålet..:rolleyes:

Trener 3-4 ganger i uken og mye av det samme hver gang, men gjerne med fokus på bein/overkropp f.eks da jeg har idiotisk mange øvelser :p

Trenger ca. 2 timer hver gang.

Dette er hva programmet ca. inneholder totalt sett, mange av øvelsene som er like varierer jeg mellom:

Beinpress (maskin)

Tåhev

Brystpress (maskin)

Sittende roing (kabel)

Pullups (greier bare 3-2-2-1, men jobber med saken)

Dips

Biceps Curl (varierer mellom sittende med manualer og stående med stang)

Facepull

Legextension (tror jeg, den maskinen som tar baksiden av låra)

Mageøvelser

Pushups

Planken

Rygghev

Rygg-side-hev (oblieques og kjerne)

Triceps pulldown (kabel)

Nedtrekk (kabel)

Liggende triceps (manualer)

Skulderpress(?) (stang)

Floorpress (bryst, manualer)

Stående roing (med kneet på benken, manualer)

Stående roing (stang, tar denne kun innimellom, og ikke veldig tungt, da jeg får kjenning på korsryggen også av denne)

PS: Føler biceps henger veldig etter, har det siste halve året gått ned i kg på f.eks biceps curl med manualer, mens f.eks triceps har økt veldig bra. (over 100% økning de siste 7-8 mnd)

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...