Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er så nysjerrig på hva fett%'en min ligger på, men vet ikke hvor jeg skal gå å få målt den (uten at det er dyrt). Bor i trondheim, men kan ta det i Oslo om noen vet om noe der. Har tenkt litt på å kjøpe klype å måle selv, men stoler ikke helt på at det blir nøyaktig - noen med andre erfaringer (jeg har ikke noe erfaring på dette i det hele tatt)

(Det kan være denne tråden ikke hører hjemme her - da får mod. bare flytte på den)

Fortsetter under...

Skjønner at du er nysgjerrig, men det er egentlig ingen god grunn til å måle fettprosenten sin. Hvorfor sammenlikne deg med fremmede på internett? En tredjedel lyver, en tredjedel har utført målingen feil, og den siste tredjedelen har brukt tullemålinger eller gjetninger.

Vær fornøyd med den du er, den du jobber for å bli og med veien du går! :)

Var ikke du nettopp redd for å spise firesifret antall kalorier? Og nå skal du kjøpe fettklype?

Som jeg sa i den tråden var det en sånn rar greie jeg får innimellom, og var bare ute etter litt oppmuntring. er allerede tilbake på ca 1800 Kcal/dag.

Dette er noe jeg har vært nysgjerrig på lenge, så tenkte jeg bare skulle høre om noen hadde noe tips.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...