Gå til innhold

Mobilt Bredbånd.


Smurfen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det meste av mobilt bredbånd er bra der det er dekning. Problemet er dekningen ;) Jeg vil tro Oslo er heeeelt uproblematisk med de fleste leverandører, og da jeg hadde NC 3G fungerte det veldig bra. Har aldri prøvd 4G, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det meste av mobilt bredbånd er bra der det er dekning. Problemet er dekningen ;) Jeg vil tro Oslo er heeeelt uproblematisk med de fleste leverandører, og da jeg hadde NC 3G fungerte det veldig bra. Har aldri prøvd 4G, da...

Håpet att noen hadde prøvd 4G da, men vet ikke om dette er noe å satse på .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4G er vanvittig bra hvis du har god dekning, noe du kan finne ut ved hjelp av dekningskartene til NetCom (hvis du bor i en bunker har du riktignok uansett dårlig dekning, og noen steder er det små "hull" hvor du kan oppleve dårlig dekning selv midt i et fulldekningsområde). Det er uansett grisebillig å teste ut 4G med det tilbudet NetCom har ut året, så det kan lønne seg å kjøpe nå. I verste fall ender du opp med 3G med 30gb nedlasting i måneden, noe som heller ikke er ille til den prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og én ting til: IKKE kjøp Mobilt Bredbånd Large fordi du "ikke trenger 30gb og nøyer meg med 15gb, og vil heller spare kr. 100,- hver av de siste 6 månedene". Med Large betaler du 599,- for modemet, og ender dermed opp med å betale like mye for en dårligere avtale. Med X-Large er modemet gratis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og én ting til: IKKE kjøp Mobilt Bredbånd Large fordi du "ikke trenger 30gb og nøyer meg med 15gb, og vil heller spare kr. 100,- hver av de siste 6 månedene". Med Large betaler du 599,- for modemet, og ender dermed opp med å betale like mye for en dårligere avtale. Med X-Large er modemet gratis.

Okei, får stikke i romjulen å kjøpe da =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...