Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1400 er vel fratrukket det underskuddet som appen foreslår. Synes ikke selve anbefalingene om inntak som kommer fra myfitnesspal er spesielt bra. Finn heller ut hva som er ditt omtrentlige vedlikeholdsnivå og legg deg noen hundre kalorier under dette.

Kikket forresten litt i loggen din. Ufattelig imponerende hva du har oppnådd (y)

1400 er vel fratrukket det underskuddet som appen foreslår. Synes ikke selve anbefalingene om inntak som kommer fra myfitnesspal er spesielt bra. Finn heller ut hva som er ditt omtrentlige vedlikeholdsnivå og legg deg noen hundre kalorier under dette.

Kikket forresten litt i loggen din. Ufattelig imponerende hva du har oppnådd (y)

Vedlikehold tror jeg er 2400 eller noe. Mm. Blir mere sulten på hviledager.

Takk for fine ord!:)

Jeg spiser stort sett det samme på treningsdager og hviledager (altså samme mengde mat, ikke samme matvarer), men jeg dropper bare proteinshaken og riskakene på hviledagene. Ellers går det stort sett i det samme. Hadde kanskje langt meg mer i underskudd om jeg skulle ha mange hviledager etter hverandre (eks en hel hvileuke), men slik jeg har det nå så fungerer ting bra, jeg spiser mye, går ned i vekt og blir samtidig sterkere:) Har en BMR på 1653.

Annonse

Jeg spiser stort sett det samme på treningsdager og hviledager (altså samme mengde mat, ikke samme matvarer), men jeg dropper bare proteinshaken og riskakene på hviledagene. Ellers går det stort sett i det samme. Hadde kanskje langt meg mer i underskudd om jeg skulle ha mange hviledager etter hverandre (eks en hel hvileuke), men slik jeg har det nå så fungerer ting bra, jeg spiser mye, går ned i vekt og blir samtidig sterkere:) Har en BMR på 1653.
Mm. Høres jo fornuftig ut. En ting er sikkert;jeg bikker fort over 1400 kcal ser jeg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...