Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sitter her og lurer på hva jeg skal kjøpe. Har tidiligere brukt både Star Nutrion sitt kreatin, og Krea-Bolic. Fikk en helt grei effekt av Star Nutrion sitt, men merket egentlig ganske lite når jeg brukte Krea-Bolic. Er fortiden tilbud på CreaKong fra Mutant (http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/creakong-300g), og jeg lurer på om jeg burde prøve dette, eller bare kjøpe Star Nutrion igjen.

Tenker også på å kjøpe andre kosttilskudd, og ser at ZMA Hardcore fra Chained Nutrion har ekstremt gode tilbakemeldinger, så jeg kommer nok til å kjøpe det. Er det noe annet som jeg burde ha i tillegg? BCAA? Bruker proteinpulver fra 100% Gold fra før, så har det i boks jaaaaa.

Takk!

Fortsetter under...

Hva er ditt mål?

Hvorfor skal du ha så mye kosttilskudd? Mye avhenger av maten og hvordan du allerede trener.

Syntes du dette er mye? Føler det egentlig er ganske gjennomsnittelig når du faktisk vier så mye tid til dette, eller er jeg helt ute her. Målet er vel vekt og muskeloppgang :)

Jaja, ser den, dårlig formulert.:-)

tenkte mer på spørsmålet om det var noe mer du burde ha. Kosttilskudd koster, og effekten er ikke alltid der, og i mange tilfeller holder vanlig mat, eller en forandring i maten, for å oppnå resultater. Mye ligger i bunn og grunn til spørsmålet om hvor mye du er villig til å bruke, og nytteverdien av produktet. Ligger mange fine artikler på fitnessbloggen om kosttilskudd, så verdt å lese der. (Er på tlf, vanskelig å linke)

Bruker du noe omega 3/selolje da?

Det er ikke vits å kjøpe dyre 'merke' varer, kjøp heller Star nutrion eller smartsupps sitt billige kreatin monohydrat. Det er monohydrat som er bevist mest effekt av kreatin typene, og monohydrat er monohydrat. Uansett hvor fancy boksen er :)

Ellers omega3/selolje, multivitamin, ZMA er gode tilskudd.

Et velsmakende proteinpulver kan være godt å ha i hus til tider.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...