Gå til innhold

Treningsprogram for meg?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har nå brukt børges nybegynnerprogram i 4-5 mnd og har lyst å begynne på nytt

Jeg er 193 høy, veier 102 kg og har litt erfaring med trening.

Jeg har lyst på et program som får gjør styrke samtidig som eg fjerner de overvektige kiloene.

Jeg har null peiling ka som er bra, eneste jeg vet er at jeg ikke er noe god i knebøy, så minst mulig av det

Ka har dere best erfaring med?

Vil noe hjelpe med å finne program for meg som ønsker størrelse på musklene og få vekk magen og få magemuskler.

målet er å nå sommerkroppen 2014 :p

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/24983-treningsprogram-for-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har null peiling ka som er bra, eneste jeg vet er at jeg ikke er noe god i knebøy, så minst mulig av det

Ka har dere best erfaring med?

Nettopp derfor bør du kjøre på med knebøy.

- Because, nothing compppparres to you - knebøy. (Fritt etter Sinead O'Connor).

Siden du vil bygge muskler og fjerne de overvektige kiloene (fett) så er det også viktig å ha et bra kosthold når du trener.

Det står mye om det her på fitnessbloggen, blant annet her: http://fitnessbloggen.no/bygge-muskler-forbrenne-fett/

Det er viktig at du spiser nok proteiner, nærmere 250 g daglig for en med din kroppsvekt. Dette kan du kontrollere ved å legge inn det du spiser f.eks på mylog.no, diett.no, vektklubb.no osv. (førstnevnte er gratis).

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...