Gå til innhold

Vegetarisk to go?


Andora

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om noen har noen fine vegetariske retter en kan forhåndslage som holder seg i både frys og kjøleskap en stund? Gjerne noe proteinrikt og evt kcal/carb/prot/fett gram "innholdsfortegnelse"? Å lage maten helt fra bunnen av er ikke noe problem :)

Jeg bruker hampprotein som tilskudd, men jeg sliter med å finne noe å blande den ut med. Noen tips? Jeg har brukt mye juice, men syns det blir litt for mye sukker og syre så det droppet jeg. Smoothies er ikke helt min greie( vanskelig på farta) så da er de to mulighetene borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei det har jeg faktisk ikke. Jeg husker gamle versjonen og de var ikke bra i tillegg at det var noe stoff i de som folk reagerte (allergisk?) på den gangen. Husker ikke hva det var. Uansett var jo dette ett godt tips. Vet du hvilke butikker som har de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller bestill fra iherb. "Textured vegetable protein" brukes på samme måte som quorn bare at det er billigere, tørrvare (så du må bløtlegge den). Det er forskjellige typer så du må bare lete deg gjennom på iherb.

Merkene "Now foods" og "Bob's red Mill" har mye forskjellig :)

Vegetariske retter finner du mye av på vegetarbloggen.com, veganmisjonen.blogspot.com, menhvaspiserduegentlig.com :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...