Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg tviler ikke på at Sandvik har god peiling på tingene sine altså, men lurer på om det er verdt å betale 600kr for en e-bok selv om temaet absolutt er relevant for meg. Noen som har lest denne, eller andre av hans verker? Er det isåfall noe særlig info der som en ikke like lett kan finne f.eks. på youtube eller her på forumet?

Fortsetter under...

Jeg leste løsningen på dine skuldersmerter og den var veldig bra, men Sandvik har langt ifra samme kompetanse på illustrasjonsfoto som han har på trening noe den bar kraftig preg av. Boken kunne sett langt mer profesjonell ut, men kunnskapen er god.

Det er jo kunnskapen du kjøper boken for, men design og illustrasjon er jo en stor del av opplevelsen.

Kunnskapen og det som faktisk stod i boken:5+

Design og bilder: 2 Når jeg kjøpte den følte jeg at jeg holdt på å bli scammet. Alla kjøpe penis piller på nett scam, fordi designet på nettsiden og boken var så såbrutalt harry og uprofesjonell. Skjerpings Sandvik! Men det er kanskje blitt bedre nå, ser at han har blitt mye flinkere på nettet det siste året ihvertfall :)

Altså jeg har utrolig respekt for kunnskapen hans, og han er en av mine desidert favoritter å sjekke ut for teknikk og artikler. Fyren har helt vilt peiling på trening og kroppen generelt, men han har noen mangler andre steder.

Ps. Er noen år siden jeg kjøpte den boken nå :) Og jeg tror boken kan godt være verdt det om du har smerter, skulderboken hjalp ihvertfall meg godt, selv om den så aldri så jalla ut :)

Takk for svar Hard life/Happy life ! Skjønner hva du mener med at design er en del av opplevelsen, og selv om det er innholdet som er det viktigste synes jeg det er litt voldsomt å betale mange hundre kroner for noe som i prinsipp er et word-dokument (satt veldig på spissen). Og kanskje jeg er litt gammeldags, men jeg ville heller hatt boken i papirformat..

Angående nettsiden så synes jeg den ser ganske grei ut nå, men den har jo også samme format som alle andre nettsider som selger løsningen til alle livets mysterier. Man leser liksom først om veldig generelle problemer som kan gjøres gjeldende for omtrent hvem som helst, så noe helt kort om hvordan produktet løser absolutt alle problemer. Deretter kommer noen rasjonaliseringer for at man tjener tilbake pengene man legger ut (selv om prisen ikke blir nevnt) og noen utrolig positive "testimonials" fra en rekke folk som allerede har nære relasjoner med selgeren. Så, når man har lest så mye positivt om produktet at man bare må ha det, kommer den overraskende høye prisen.

Andre som har lest?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...