Gå til innhold

Personlige trenere :P

Veps

Anbefalte innlegg

Man blir litt oppgitt iblant....

Jeg pleier å trene rett etter jobb, for da er det relativt tomt på det senteret jeg trener på. Men samtidig er PT-ene ganske aktive på den tiden, med de nye klientene sine.

Sist torsdag overhørte jeg to forskjellige PT-er som pratet til klientene sine.

Den første var en mannlig PT til mannlig klient: "Markløft må du aldri trene. Det er en sykt farlig øvelse"

Den andre var kvinnelig PT til mannlig klient: "Vi starter med markløft. Det er den beste øvelsen vi har"

Har de ikke en eller annen form for felles opplæring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan være at du har hørt bare deler av hva som har blitt sagt.. For eksempel sliter jeg med korsryggen min, og må derfor holde meg unna markløft helt til jeg er bra igjen.. Jeg har nemlig vanskelig for å tro at en PT, uansett hvor god eller dårlig, fraråder noen markløft på en generell basis....

Så kan man jo selvfølgelig diskutere hvor gode enkelte PT'er er, men det finnes det garantert masse forumposter på fra før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være at du har hørt bare deler av hva som har blitt sagt.. For eksempel sliter jeg med korsryggen min, og må derfor holde meg unna markløft helt til jeg er bra igjen.. Jeg har nemlig vanskelig for å tro at en PT, uansett hvor god eller dårlig, fraråder noen markløft på en generell basis....

Så kan man jo selvfølgelig diskutere hvor gode enkelte PT'er er, men det finnes det garantert masse forumposter på fra før...

Du har rett i at jeg bare hørte deler av samtalene, så det store bildet har jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...