Gå til innhold

Gainer


AndreasV

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Annonse

Big Mass var det værste jeg har smakt. Jeg pinte meg gjennom de 3 kiloene og angra på at jeg prøvde noe nytt.

Det med at gainere er bare noe tull er det vel 100 synspunkter om.

http://www.iform.no/pub/art.php?id=2372

Sjekk hva Arild Haugen sier 51:35 ut i videoen, han er kritisk til gainere til tross for at han selger dem selv.

Gainere skal brukes nesten som en siste utvei for folk som sliter med å gå opp i vekt.

Spis mest mulig sunn og ren mat, da blir kaloriene i størst mulig grad til muskler i forhold til fett.

Men hvis man absolutt ikke klarer å spise nok havregryn, egg og biff så er det jo bedre å drikke gainer enn å forbli spinkel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker Star Nutrition's Gainer Pro fra Gymgrossisten og er godt fornøyd med den. Lar seg blande ut lett i både vann og melk, og smaken er helt ok. Har nettopp tømt en pose på 4kg med banansmak, så nå står mintsjokolade for tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes gainer fint kan brukes, og er ikke noe i veien med å bruke det så lenge man ikke overdriver. Hører om flere som inntar gainer 3 ganger om dagen, og da burde man heller supplere med mer ren mat og heller begrense seg til 1 daglig. Når det gjelder smak syntes jeg star nutrition er best da big mass og mutant mass har en litt for sterk smak. Sjokolade er kanskje best på 1kg, men man går fort lei. Selv har jeg alltid valgt jordbær når det gjelder gainer og proteinpulver hele veien og er en smak man kan ha over lengre perioder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...