Gå til innhold

Apps for innlæring av anatomi / biomekanikk


SK-2000-og-ALLTID

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg var usikker på hvor jeg kunne høre om dette og valgte derfor å starte en tråd hær. Jeg følger i disse dager Et PT fag og ønsker dermed å utvikle min kunnskap om biomekanikk og anatomi. Noen som har forslag til gode apps for iPhone / iPad for innlæring av blant annet muskel og feste? Har lastet ned en del forskjellig, men usikker på hvilken som er best. Er villig til å betale litt.

Ønsker også å få tak i en god app som illustrerer biomekanikk i forbindelse med styrketrening.

Er vel en del fysioterapeuter her som vet noe om dette. Tag dem gjerne for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker en app som heter 'Classic Anatomy'. Den er gratis. Liker også 'Speed Anatomy'. Ellers anbefalte anatomiforeleseren min å skrive inn søkeordet 'anatomi norsk'. Da kommer det opp en gratisversjon og en som koster 21 kroner. Han sa at det var verdt å betale det for den. Har bare prøvd gratisversjonen selv, og ble kanskje ikke kjempebegeistret, men det er mulig at den man må betale for er endel bedre. Har prøvd flere andre apps også, men ingen det er verdt å nevne. De appene jeg har nevnt, er jo vel så mye rettet mot skjelett som mot muskler da, men du kan jo sikkert ha nytte av dem likevel :) Biomekanikk-apps vet jeg ikke noe om, men er også interessert i dette hvis noen har noe å anbefale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...