Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg søker en slags nettmotivator/nettvenn for litt råd og veiledning til mat og trening da jeg det siste året nærmest har forfallt kostholds - og kroppsmessig på grunn av store omveltninger i livet - og nå aner jeg ikke hvor jeg skal begynne!

Er det noe flinke skjønne mennesker der ute som kunne tenke seg å hjelpe meg litt, om ikke annet enn i gang? :-)

Fortsetter under...

fantastisk!! dere på fitnessbloggen er så bra :-D

Jeg har i utgangspunktet alltid vært aktiv og hatt en normalt tynn, men aldri sterk kropp.

Holdt et nogenlunde normalt kosthold da jeg flyttet for meg selv for å studere,nselvkjæresten fungerte helt klart som en stor motivasjon. Masse frukt og grønnsaker og i liten grad ferdigmat, en greit blanding av næringsstoffer som holdt meg frisk og sunn. Men så -

Sykdom, brudd og et par andre omveltende ting i livet gjorde at jeg mistet litt grepet - treningen ble lagt bort og mat, mat ble trøst og handlet mer om det faktum at jeg måtte spise enn hva jeg faktisk spiste. Så nå, med motivasjon på minussiden og 8 kg i pluss, sitter jeg her og aner faktisk ikke hvor jeg skal begynne.

Det finnes vel ikke noe fasitsvar på hvor man skal begynne, men hva er det du trives med å trene? Trivsel og motivasjon er det viktigste for å komme i gang; og holde det gående ikke minst.

Og jeg hadde pælma vekta. Man bør ikke la seg definere av tall som ikke sier noe om tilstanden du er i. Med mindre man er bokser så får man mer utav å fokusere på hvordan man føler seg og hva man klarer. Man skal ikke ned i vekt, man skal opp i form :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...