Gå til innhold

Motbydelig film.


ubertass

Anbefalte innlegg

Men ja, det jeg egentlig skulle si, hvorfor er kvinner løs i trusa hvis de har x antall ONS, men en mann må gange det første sifferet minst 2 ganger for å bli kalt løs(har aldri hørt mannfolk bli definert som løs)? Det burde jo gå begge veier, at hvis man mener at ei som har hatt sex med 10 random personer er løs så burde en mann også være det, etter å ha hatt sex med 10 random partnere, men det er jo veldig skjeldent slik?

Som sagt så synes jeg at menn og kvinner er like billige. Hvorfor menn ikke blir sett på som billige vet jeg ikke. Men, min erfaring er at menn ofte er flinkere til å innrømme det, og ikke inntar den offerrollen som flere damer gjør ved ONS. Det er ikke få ganger man hører "han bare utnyttet og lurte meg" og at de egentlig lå med personen på helt feil presmisser. Det er vel strengt tatt ikke verre enn å ikke ligge med personen den første dagen, eller uka, måneden, om man skal være sikker på at personen ikke bare er ute etter en ting? Jeg mener ikke dette gjelder alle jenter, langt ifra, men dessverre mye flere enn jeg hadde håpet.

Jeg dømmer fort andre, og er enig i at det kan være en dårlig egenskap. Samtidig er ikke jeg interessert i jenter som bare må finne en å ligge med så fort de blir kåte, da setter jeg mer pris på de som heller velger å spare seg til litt spesielle personer å slå seg helt løs da, selv om det innebærer at de ikke kan gjøre det de føler for hver helg. Jeg tror nok jeg hadde slitt med å føle meg spesiell om jeg hadde vært med ei som har ligget med 4-5 fotballag. Alle kan gjøre feil og gjøre noe de angrer på, men hvor mange ganger de "feiler" synes jeg har mye å si. Personlig liker jeg ikke jenter som har levd ett "perfekt liv", da jeg synes det er viktig å ha opplevd litt for å lære å kjenne seg selv, og finner som regel ut at jeg liker best jenter som har feilet, MEN lært av feilene sine. Jeg er sikkert spesiell, men jeg synes at slike ting sier mye om en person. Jeg sier ikke at jeg gjør rett og de tar feil, jeg sier bare at om en person har 10 ONS i året så må den personen forstå hvorfor andre kanskje mister litt interessen.

Jeg har ikke sagt noe om hvordan jeg er selv. Jeg har gjort flere feil, men tatt konsekvensene av dette. Jeg stiller så klart samme kravene til meg selv som jeg gjør til andre. Jeg sier heller ikke at en person er helt uaktuell om hun har ligget med 70stk, men da skal hun være jævla god til å overbevise meg om at akkuratt jeg er noe bedre enn de 70 andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...