Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg prøver å gjennomføre et mer eller mindre fullkroppsprogram mandag, onsdag og fredag. Den er stort sett basert på 5x5stronglifts, hvor jeg etterpå supplerer med andre øvelser som pullups, dips, ab-wheel, klatrevegg, tauklatring, slenge seg i "klatrestativ", shrugs osv med så mye intensitet/repetisjoner jeg klarer for å presse seg mest mulig før jeg sier meg ferdig.

På tirsdager og torsdager ønsker jeg å kjøre på med litt boksesekkøvelser, romaskin, lett klatring osv. Kan dette gi overbelastning, evt ødelegge for kroppens mulighet til å restituere nok? Jeg bryr meg ikke spesielt mye om størrelse, da jeg naturlig får nok størrelse allikevel.

Fortsetter under...

Så lenge man ikke smeller til med time på time med kondisjon så tror jeg det skal gå veldig greit. En rolig løpetur eller rotur feks, man peser litt, blir varm også tøyer man litt etterpå. Det er jo kondisjon og restitusjon i samme slengen. Funker for meg ihvertfall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...