Gå til innhold

"Smeller" i korsryggen


Claroline

Anbefalte innlegg

Hei!

Blir litt vanskelig å forklare, men skal prøve. (Det finnes sikkert et navn på det, bare jeg som ikke kan det).

Det hender jeg får et plutselig VONDT "klikk" i korsryggen. Dersom jeg bøyer meg feil, legger vekten feil osv. Som en slags ilende smerte (Strekk?). Når det er ille, er det så vondt at jeg ikke klarer å gå resten av dagen. Det skjer heldigvis ikke ofte, har kanskje skjedd to ganger. Ellers kan jeg få et ubehag oftere, men det går gjerne over fort.

Det gjør at jeg ikke tør å ta f.eks. markløft. Det er et sånt typisk scenario hvor jeg løfter og så "klikker" det igjen.

Jeg lurer egentlig bare på hvordan jeg skal gå frem med dette. Hva er det jeg "har", og hvem skal jeg snakke med? Skal jeg ta det med til lege, kiropraktor?

Kan legge til at jeg i løpet av bardommen hadde dårlig holdning, og gjerne "lå" litt i stolen på skolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...