Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann :) vært mye skader siste året nå, så styrketreningen har litt usystematisk :( vet det står masse om forskjellige program her inne,meeeen, trenger en anbefaling fra dere der ute :) tenkte å kjøre styrke 3 dager i uken, gjerne en del kroppsvekt øvelser, dips, pullnups, hang ups etc. Gjerne helkropp. Såå, hvilket velger jeg? :)

Fortsetter under...

Jeg ville ihvertfall hatt med markløft, benkpress, knebøy, chins/pullups, dips og kanske noe roing + skulderpresslignende greier? Det kommer og an på om du har noen muskelgrupper du vil prioritere mer enn andre osv? Hvis du klarer muscle ups kan du jo ha dips og pullups slått sammen også. :)

Reps bør man vel helst variere. Jeg har kjørt 5x5 en stund og er veldig fornøyd med det da. Ellers kan du jo prøve f. eks. RYP sitt oppsett - det likte jeg godt. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...