Carl-Henrik Nilsen Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Hei! Jeg opererte korsbånd og menisk i April. Var maks uheldig og ble lagt inn på sykehuset en uke etter operasjon med en infeksjon i beinet. Der ble jeg liggende i 4 uker med antibiotika intravenøst før jeg ble skrevet ut på 17 mai (bra måte å feire nasjonaldagen på), og kjørte på med antibiotika i pilleform ut juni. Har hatt vanvittig muskesvinn i høyrebeinet som er operert, samtidig som jeg på en usunn måte gikk ned 10 kilo i løpet av ukene på sykehuset. 10 kilo jeg har lagt på meg igjen, pluss sikkert litt til, rett og slett som følge av latskap og litt sånn "synes synd på meg selv" innstilling. Ikke har jeg vært flink til å følge opp med opptrening heller, men dette tar jeg tak i med fysioterapeuten min nå. Anyways, det jeg ønsket å forhøre meg litt om, er tips til hvordan jeg kan blande inn et mest mulig effektiv treningsprogram ved siden av opptreningen av kneet. Som dere da sikkert skjønner, så er knebøy, løping, tung sykling, ja i grunn alt som involverer nevneverdig bruk av høyrebeinet er utelukket. Selve opptrening av kneet blir jeg fulgt godt opp på, men det er jo ikke fysioterapeuten min sin jobb å hjelpe meg med å få ned fettprosenten min brutalt samt få markert overkroppen min litt. Hvilke øvelser burde jeg kjøre på for å få trent overkroppen så effektivt som mulig, som ikke involverer bruk av beinet? Drømmen er å kunne gå i bar overkropp på festival neste sommer, og være inspirasjonen som gjør at en annen fyr med ølmage og usunne matvaner tar tak i livet sitt =) Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/23999-effektiv-trening-mopptrening-av-kne-etter-operasjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
selters Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 benkpress og chinups. eller andre press og draøvelser du liker. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/23999-effektiv-trening-mopptrening-av-kne-etter-operasjon/#findComment-847901 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.