Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har laget en liten modifikasjon av Fyrstikkprogrammet. Vil gjerne ha litt feedback på hvordan det ser ut, hva jeg burde bytte ut eller legge til. All hjelp tas imot med takk :)

Dag 1:

Knebøy

Strake markløft

Tåhev

Benkpress m/stang

Triceps pushdown

Nedtrekk

Bicepscurl

Mage

Dag 2:

Markløft

Beinpress

Hammercurl

Militærpress

Skråbenk m/manualer

Dag 3:

Benkpress m/stang

Dips

Knebøy

Skrå kabelflyes

Tåhev

Upright Rows

Bicepcurl m/manualer

Mage

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/23950-feedback-p%C3%A5-treningsprogram/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva slags treningserfaring har du fra før av? Hvor mye løfter du i de tre store?

Hvorfor følte du for å endre på fyrstikkprogrammet,da det antakeligvis er satt sammen av en med mer peil enn deg selv?

Høyde? Vekt? Mål for treningen?

Har trent en del tidligere, men ikke veldig seriøst (3 ganger i uken, ikke spesielt godt program).

Mark: 90 x5

Knebøy: 80 x5

Benkpress 70 x5

Endret programmet rett og slett fordi det ble for langt for meg, 1,5 timer + på treningssenteret ble for mye for meg. Kan kommentere at jeg ikke har lagt til noe, bare tatt vekk enkelte øvelser pga, som nevnt tidligere, tidsaspektet.

H: 173

V: 72

M: Større og sterkere

Må innrømme at det programmet du har snekret sammen selv og ser ut til å ta ganske lang tid, hvis jeg var deg og ville ha effektive treningsøkter ville jeg ha skrellet av små-øvelsene(tåhev, triceps pushdown, nedtrekk og eget magework) til fordel for å bruke mer tid på benkpress,markløft og knebøy.

Du har fremdeles såpass lave løft at jeg ville anbefalt et fullkropp-program sammen med å øke kaloriinntaket.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...