Gå til innhold

Djevelens melkesyre!


lays#27

Anbefalte innlegg

Jeg trenger tips og triks mot melkesyre.

Melkesyra kommer når jeg går på rulleskøyter i moderat til hurtig tempo over 2 minutter. Jeg skal gjennomføre en test på 5 minutter, men når jeg kommer halvveis så har jeg så mye syre i beina at jeg verken klare å løfte de eller å legge vekt på de. Dermed går jo teknikken i dass, og da klarer jeg ikke gå hurtig nok til å klare kravet som forventes.:banghead: Jeg er dyktig i min idrett og det hadde vært tragisk å måtte forlate klubben for at jeg ikke klarer dette fillekravet.

Jeg har opplevd melkesyre i andre situasjoner, som f.eks spinning, men aldri så intenst og så hardt som når jeg prøver å gjennomføre denne testen.

Det er kun en uke til jeg må ha dette i boks. Jeg har store lårmuskler som krever mye oksygen, og har prøvd å holde meg unna styrketrening i forbindelse med dette kravet. Jeg har god kondisjon, og tror neppe det er der problemet ligger. Jeg veier mye og er 178cm.

Finnes det noen som har noen tips, PLIS? :D

Beta alanin, bikarbonat, karbo/lavkarbo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...