lays#27 Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Jeg trenger tips og triks mot melkesyre. Melkesyra kommer når jeg går på rulleskøyter i moderat til hurtig tempo over 2 minutter. Jeg skal gjennomføre en test på 5 minutter, men når jeg kommer halvveis så har jeg så mye syre i beina at jeg verken klare å løfte de eller å legge vekt på de. Dermed går jo teknikken i dass, og da klarer jeg ikke gå hurtig nok til å klare kravet som forventes. Jeg er dyktig i min idrett og det hadde vært tragisk å måtte forlate klubben for at jeg ikke klarer dette fillekravet. Jeg har opplevd melkesyre i andre situasjoner, som f.eks spinning, men aldri så intenst og så hardt som når jeg prøver å gjennomføre denne testen. Det er kun en uke til jeg må ha dette i boks. Jeg har store lårmuskler som krever mye oksygen, og har prøvd å holde meg unna styrketrening i forbindelse med dette kravet. Jeg har god kondisjon, og tror neppe det er der problemet ligger. Jeg veier mye og er 178cm. Finnes det noen som har noen tips, PLIS? Beta alanin, bikarbonat, karbo/lavkarbo? Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/23829-djevelens-melkesyre/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.