Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, er akkurat startet opp med treningen igjen etter 4 månder med pause fra alt som kalles trening. Jeg trener ikke på studio, men har naturen til hjelp så jeg lurer på om dere har noen tips om trening og kosthold jeg kan strekke meg etter til neste sommer. Men skal ha breddeidrett etter skolen 2 ganger i uka, men vi trene mer og helt mye variert.

Målet mitt er å gå ned 10 til 20 kg til neste vår/sommer. Jeg er 167 cm høy og veier 86 kg.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/23798-trenger-hjelp-med-trening-og-kosthold/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei, jeg spiser som regel 1800-2000 kcal løpte av en dag sånn ca.. spiser knekkebrød, brødskiver, yoghert, havregryn, melk og til middag går det i fisk, pizza, kjøtt osv..

Om du ligger på 1800-2000 kcal så kan jeg ikke helt forstå at du veier 86 kg. Er det sånn du har spist hele veien?

Om du ligger på 1800-2000 kcal så kan jeg ikke helt forstå at du veier 86 kg. Er det sånn du har spist hele veien?

Jeg hadde en stor knekk for 4 måneder siden og trøste spiste alt mulig jeg kom over så jeg har ikke alltid spist slik.. Ødela kroppen min av trøstespisingen.. Så har lyst å gjøre noe før det er forsent eller at det går lengre slik at jeg blir tyngre

Annonse

Jeg hadde en stor knekk for 4 måneder siden og trøste spiste alt mulig jeg kom over så jeg har ikke alltid spist slik.. Ødela kroppen min av trøstespisingen.. Så har lyst å gjøre noe før det er forsent eller at det går lengre slik at jeg blir tyngre

Ok. Så med inntaket du nå har(18-2000 kcal) så er du på god vei allerede :)

Om du har moder natur rett utfor døren så vil jeg sterkt anbefale jogging. Ikke bare brenner det godt med kalorier, men når teknikken sitter så er det som meditasjon for kropp og sinn å bare la musikken flyte mens beina beveger seg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...