Gå til innhold

Feedback på treningsprogram :)


Jeaskj

Anbefalte innlegg

Jeg har surret litt frem og tilbake mellom forskjellige program tidligere, men tror jeg har funnet noe jeg trives med nå med utgangspunkt i Starting Strength ( bastard versjon)

Foreløpig har jeg ikke tilgang til fristenger til knebøy og markløft, men bytter senter 3.oktober så da vil dette bli lagt inn. (smith is no good?)

Jeg har for tiden problemer med vond korsrygg, og er blitt anbefalt av naprapat å varme opp dynamisk og fått forslag på øvelser til dette. (husker ikke navnene i farten)

Ellers ser programmet slik ut:

Dag A

Bulgarsk utfall 3x5 (foreløpig 16kg pr manual)

Militærpress ( 14kg pr manual)

Chins (6x5x5 pr idag)

Dips 2x8

Stående tåhev i smith 3x12 (45kg)

Glutebridge

Sideplanke x 2

Dag B

Beinpress 3x5 (ett bein om gangen)

Benkpress 3x5 (32kg <--- svak i press)

Sidehev 3x12 (4kg pr manual <-- hinsides svak)

Bicepscurl 3x12 (apparat eller stang)

Franskpress 3x12 ( 8kg pr manual)

Rygghev

Sideplanke

Hensikten er ett fullkroppsprogram jeg kan kjøre man, ons og fre, og styrke spesielt kjernemuskulaturen i kroppen.

Hvordan ser dette ut for dere som har litt kunnskap og har trent lenger enn meg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor ikke finne et ferdig oppsatt program?

Generelt mye armer og bryst i forhold til dra-øvelser, bytt ut sidehev på dag B med en eller annen roøvelse.

Anbefaler deg å sjekke ut x-press programmet og heller bytte ut de øvelsene du ikke kan gjøre med frivekter inntil videre med overførbare øvelser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...