Gå til innhold

Beinhinnebetennelse:( hjelp


cAMOmmIlLa

Anbefalte innlegg

Etter måneder med trykkbølgebehandling begynner jeg å gi opp! Etter 6 behandlinger var jeg endelig symptomfri men avventet likevel trening i frykt for tilbakefall. Etter 3 uker opphold fra behandling kom smertetene tilbake for fullt. Smertene kjente jeg sakte men sikkert etter jeg gikk til og fra sfo som er ca 15 min gange hver vei (går på asfalt med godt dempede joggesko)

Besøk hos fysio for 4 dager siden resulterte i ny trykkbølgebehandling da høyre fot hadde maksimalt med kuler og ømme punkter. Nå er pengepotten snart tom (600 kr per behandling) 1 gang i uka.

Frykter at dette har blitt en kronisk lidelse hos meg, hva i all verden kan jeg gjøre videre ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vanskelig å si, men kanskje dempingen virker mot sin hensikt her? Du burde kanskje få sjekket om du har en skikkelig overpronasjon. Det kan korrigeres med innleggssåler i skoen. Demping har mest hensikt ved jogging for å skåne knær og rygg, om du lander tungt på hælen i steget. Men rart om ikke fysioterapeut har anbefalt mindre demping og mer korrigering av pronasjon... Iallefall for bruk til gåturer..

Dette er bare forslag til hva du kan sjekke ut, jeg er ikke lege eller fysioterapeut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...