Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har trent nå i et år nå uten noen form for diett. Jeg har fått fra 92,5 kilo til 64 kilo.

Jeg sliter med å få ned fett % min, og ønkser å gå på diett for å forhåpentligvis ha six pack til sommeren 2014.

Er det noen som kan hjelpe meg med å sette opp en matplan som kan gjøre det mulig?

Jeg trener gjerne kardio/styrke i tillegg.

Jeg er 172 cm høy og 64 kilo (mann). Har (ifølge internett) rundt 18 % kroppsfett og håper på og komme til 10 % eller mindre så fort som mulig! Noen som har noen forslag/ dietter til meg?

Fortsetter under...

Vekta di er lav ifht fettprosenten din. Jeg ville anbefalt deg å begynne med seriøs styrketrening + spise rundt vedlikeholdsnivå kalorimessig. er redd for om du går ned mer i vekt, ender du opp syltynn men "slapp i fisken" og jeg regner med at det ikke er det som er målet. Så oppsumert: skift fokus fra vektnedgang til muskelbygging så skal du se at kroppen endrer seg til det positive! den siste resten av evt. fett kan jo slankes bort etter du har bygget litt muskler :) Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...