vulpes lagopus Skrevet 5. august 2013 Skrevet 5. august 2013 Jeg får ofte kramper i leggene, samt smerter fremside legg ved trening. Uavhengig av aktivitet og hvilke sko jeg bruker. Finnes det kosttilskudd jeg kan ta? Øvelser? Kjører allerede tåhev + omvendt tåhev for leggene. Siter
lisemk Skrevet 11. august 2013 Skrevet 11. august 2013 Har hørt at magnesium kan hjelpe mot kramper. Siter
BluebearWebcoaching Skrevet 11. august 2013 Skrevet 11. august 2013 http://www.friskogfunksjonell.no/hvorfor-far-man-krampe/ Siter
slevik Skrevet 11. august 2013 Skrevet 11. august 2013 Jeg har god hjelp i å ta magnesiumpiller 2 ganger om dagen i perioder hvor jeg får "urolige bein", men kramper har nok en annen årsak. Min erfaring er at det må tøying og masasje til for å avhjelpe kramper. Siter
Kvasi Skrevet 1. september 2013 Skrevet 1. september 2013 Magnesium har positiv effekt mot kramper. Kjøp på helsekost. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.