Gå til innhold

Hva skal til for å nå matchvekten igjen?


Kaosfest

Anbefalte innlegg

Jeg er 35 år, er 177 cm høy og veier 67 kilo.

Etter at jeg fikk to tette barn har jeg noen kilo på magen og rundt midjen som sitter som støpt.

(matchvekten før jeg fikk barn som 30-åring var 65 kg)

Har siden nyttår trent 3-4 ganger i uka, da pulsspinn og løping (5-10 km).

Som regel litt styrke etter disse øktene.

Spiser normalt, aldri store porsjoner og ca hver 4 time. Har byttet ut yoghurt med mager kesam, kuttet ut søte saker i uka, men koser meg gjerne med litt rødvin og snacks lørdager...

Merker at kroppen er strammet opp, og mer muskler har jeg fått.

Men hva skal til for å få bort dette magefettet? I full jobb og med to små barn har jeg ikke tid til å trene mer enn jeg gjør, men det må vel gå an likevel..? Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså...nå vet jeg ikke helt hvor politisk korrekt det er å kalle barna sine for tette bare fordi de ødela matchvekten din :huh::chicken:

Det som uansett er viktig for deg er å spise riktig. Mat er den viktigste komponenten for å endre kroppen. Kardio er antakelig vis den dårligste og minst effektive måten å gjøre det på. Så...

1. Sett opp hva du spiser og gi oss tallene på kalorier, fett, protein og karbohydrater

2. Prioriter styrketrening og ta heller "litt kardio etter disse øktene".

3. Kos deg en dag i helgene slik du gjør. Så lenge du spiser bra og trener fornuftig 80% av tiden kommer det til å gå bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså...nå vet jeg ikke helt hvor politisk korrekt det er å kalle barna sine for tette bare fordi de ødela matchvekten din :huh::chicken:

Det som uansett er viktig for deg er å spise riktig. Mat er den viktigste komponenten for å endre kroppen. Kardio er antakelig vis den dårligste og minst effektive måten å gjøre det på. Så...

1. Sett opp hva du spiser og gi oss tallene på kalorier, fett, protein og karbohydrater

2. Prioriter styrketrening og ta heller "litt kardio etter disse øktene".

3. Kos deg en dag i helgene slik du gjør. Så lenge du spiser bra og trener fornuftig 80% av tiden kommer det til å gå bra.

Tror hun mente hun fikk de tett på hverandre Tiwas :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...