Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 23 år og veier 97-100kilo. Jeg har aldri trent noe som kan regnes som trening med apparater eller vekter. Jeg eier ikke kondis, og er alt for glad i søppelmat. Jeg er ganske amatør på dette området.

Har noen, noen tips og hva jeg burde begynne å spise å ikke spise. Treningsprogrammer. Jobber 4-6 dager i uken. men jeg er innstilt på å begynne å trene maksimalt.

Tar gjerne i mot tips fra dere der ute:) Har ikke tilgang til treningstudio før etter nyttår.

Fortsetter under...

Skrevet

Målet mitt er vel å bygge meg till muskler og få god kondisjon. Få bort mannepuppene mine og den litt for store magen.

Vil komme i form. Må være noen øvelser jeg kan gjøre hjemme, f.eks sykkle, jogge eller øvelser jeg kan gjøre hjemme i min egen stue.

Skrevet

Jeg startet med kondisjon på sykkel og la etter hvert til øvelser der jeg bruker det jeg har hjemme. Planke,push up,squats..Så har jeg kjøpt meg armmanualer og yogamatte.:)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...