Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg jobber veldig hardt når jeg trener styrke, fordi jeg er desperat etter å bygge på mer muskelmasse. En dag sendte en venn av meg denne linken - Modern Man - Muscle in a Bottle

Så lettlurt som jeg er så holdte jeg på å bestille det.... Meeeeen nå vil jeg heller at en av dere skal si meg hva dette er for noe? Er det mulig?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/22967-bygge-5kg-muskelmasse-p%C3%A5-en-uke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Militærlignende? Vittig.. Liker at alle kommentarene under er alle fra mennesker som har hatt fantastiske resultater alle mann. Alle skriver på norsk men har amerikanske navn.. Syns du skal stole 100% på dette produktet. Ser ut til å være fin fine saker

Ganske herlig denne her egentlig!

Favorittquotes:

"Mitt favorittresultat er 6-pakningen jeg har på magen."

"(Jeg tuller ikke, min favorittmuskel virker større også. Kanskje fra de utvidede blodårene)"

"rimelige muskeltilskudd med synergiske fordeler."

"Gutta fikk skikkelig tont kropp og jentene kan ikke slutte å snakke om dem lol!"

lol indeed!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...