Icejack Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Hei, Litt raske fakta om meg: Alder: 29 Vekt: 121 Høgde: 176 cm Bmi: 39 Mål vekt: 80-85 kg Tidligere testet å gå på noe tilsvarende PSMF, hovedsak oppskrifter som passet, men veide aldri maten. Så alt var ca mål. Dette gav faktisk veldig gode resultater. Så denne gangen tenkte jeg å kjøre alt ut og veie maten. Tenkte å starte opp på mandag som kommer, og ikke spise usunt denne helgen. Jeg har alltid vært veldig stillesittende, sitter også på jobben hele dagen. Er medlem i Actic, men har blitt mer av en støttemedlem, i fjor var jeg flink til å trene var der 3 dager i uken fast i 4 mnd, men så reiste jeg på ferie og ble forkjølet. Fant aldri motivasjonen til å starte igjen, men nå har jeg slitt med mye ryggsmerter siste 2 mnd, og vil derfor begynne å trene for å forebygge at det fortsetter etter jeg blir bra igjen. Angående råd om PSMF, jeg er flink med middagen da jeg er veldig glad i grønnsaker og kjøtt, men alle andre måltidene er jeg veldig dårlig til. Lest på eksemplene på Oppdatert versjon av PSMF-dietten - Fitnessbloggen men synes det virker som det er så mye mat. Lurer på hvor mye kcal jeg skal ligge på? Angående trening har jeg tenkt å be Actic å sette opp en plan som forsterker støtte musklene rundt ryggen. Legger ved en Inbody test Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin Charm Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Du lurer på hvor mye kalorier du skal ha på PSMF? Etter retningslinjene vil vel 2g protein per kg kroppsvekt kunne fungere for deg, altså omtrent 240g og i underkant av 1000kcal. Eventuelt ned på 1,5g. I tillegg skal du ta omega-3 og prøve å holde deg under 20g fett og karbohydrater. Hva mener du med at du synes det virker som mye mat? Hva du velger å spise på PSMF er helt opp til deg selv, så lenge det er innenfor retningslinjene. Dersom du liker grønnsaker og kjøtt er det jo bare å spise det til alle måltidene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrik Breivik Jensen Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 hvorfor ikke prøve en varig endring? PSMF har jeg fått følelsen av at er en hobbyløsning.. veit ikke hva folk mener, men ser det er mye fokus på det her. Mitt tips er 6 måltider om dagen 07:30-10:00-12:30-15:00-17:30-20:30 frokost: 2 grove skiver evt. 4 knekkebrød Tur: 30min (gå) mellommåltid: 200kcal (skyr) lunsj: 2 grove skiver evt 4 knekkebrød mellommåltid: 200kcal (skyr) middag: tallerkenmodellen Tur: 30min (gå) mellommåltid: 200kcal (skyr) Dette er min oppskrift fra 143kg til 121kg nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.