Gå til innhold

Fredrik Breivik Jensen

Medlemmer
  • Innholdsteller

    7
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Fredrik Breivik Jensen

  • Rang
    Nykommer
  • Bursdag 29. juni 1990
  1. Jeg selv fikk strekkmerker i 16års alderen, usynlige nå og har vært det noen år. Jeg er 23 år nå. ikke uro deg!
  2. hvorfor ikke prøve en varig endring? PSMF har jeg fått følelsen av at er en hobbyløsning.. veit ikke hva folk mener, men ser det er mye fokus på det her. Mitt tips er 6 måltider om dagen 07:30-10:00-12:30-15:00-17:30-20:30 frokost: 2 grove skiver evt. 4 knekkebrød Tur: 30min (gå) mellommåltid: 200kcal (skyr) lunsj: 2 grove skiver evt 4 knekkebrød mellommåltid: 200kcal (skyr) middag: tallerkenmodellen Tur: 30min (gå) mellommåltid: 200kcal (skyr) Dette er min oppskrift fra 143kg til 121kg nå..
  3. Jeg har selv brukt dette til å dekke søtsuget.. idag kan det hende jeg tar 1-3 i uka som mellommåltid, men ikke mer enn dette. Har byttet det ut med Vaniljekesam bladet med frukt og bær.. sinnsyk god blanding:)
  4. Dietter og slikt er bulls**t i dette tilfellet.. Livstilsendring er clue her.. Får de til å kontakte NIMI f.eks. her kan de få råd av ernæringsfysiologer og en rekke andre som jobber med dette... mine personlige tips er å finne noe de alle sammen syntes er gøy. for meg var der å ta turen som kanskje var litt uten for min liga.. jeg gikk veldig mye på turer med 1 mål, en topp f.eks med utsikt. Sjekk ut Geocaching dette var også noe som er kjempe gøy for alle.. Skattejakter i skog og natur er gullverdt for folk som ikke er i form.
  5. Jeg selv syntes det høres sprøtt ut med 800kcal daglig.. Skal du ha en varig endring hjelper det ikke med rask nedgang. Jeg har vært igjennom 10 uker med expert team som har fulgt meg opp å gitt meg råd i henhold til min egen nedgang.. Anbefalt for en kvinne i din alder er 0,5kg i uka noe som egentlig er veldig lite i hodene våres.
×
×
  • Opprett ny...