Gå til innhold

Muskelvekst - helt umulig som gravid?


LeanMachine

Anbefalte innlegg

Jeg husker ikke om jeg har opprettet en tråd som denne for ikke så lenge siden, eller om jeg bare drømte at jeg måtte huske å gjøre det :p

Som overskriften sier, lurer jeg på hvor vanskelig det er å klare å legge på seg muskelmasse når man er gravid? Logikken forteller meg at det ikke burde være umulig, men er det noen som har noe fakta, innspill, tanker eller erfaringer med det? Jeg føler jeg svinner hen og blir mindre. Igjen :p haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har snakket med endel som har trent aktivt og snakket også med ei her inne som er sammen med en PT, husker ikke hva han heter i farta, men hun også sa det var temmelig vanskelig å skulle klare å bygge muskler når man gikk gravid. Hvorfor vet jeg ikke... ?

Takk for linkene, har allerede søkt alle artikler opp og ned igrunn uten å bli noe klokere på akkurat det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...