Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har lenge drevet egentrening med et program jeg har fått av en personelig trener via nettet. Ikke optimalt -nei det vet jeg. Har ei jente på 1 år, og har trent mye tung styrke helt siden jeg fikk henne. Er blitt ganske markert, og er mye bedre trent nå, enn da jeg drev toppidrett på internasjonalt nivå. Men, jeg trener på et lite treningssenter hvor jeg stortsett er alene hver enste kveld. Savner noen å pushe meg, som kan se fremgang når jeg føler motgang, og veiledning. Ja, dere vet! :-)

Planer er å starte i bikinifitness neste sessong. Men jeg vet ikke hvordan jeg kommer meg innenfor miljøet.. Er det en fitnessklubb i nærheten av Gjøvik? Har ikke mulighet å reise land og strand.. Hadde vært så godt å trene med noen som har samme ambisjoner og ikke bare trener for å "holde formen.."

Håper på et hyggelig svar :-)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/22858-fitnessklubb-p%C3%A5-gj%C3%B8vik/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, det er ikke noe klubb på Gjøvik. Veit det er mange som tar kontakt med klubber i Oslo og omegn, men da må du innover på formsjekk osv osv pga videreutvikling av formen mot konk. Dette er jo nettopp det du vil slippe skjønner jeg. Det er ett par stk på Gjøvik som har god erfaring innen både fitness og bygging. Disse veit stiller opp å hjelper til med litt kunnskap om trening, og diett osv.

hvilket gym trener du på da?

Vil nok si meg enig der.

De har ett bredt spekter av folk som trener for ulike mål. De har også hatt noen som har konkurert i fitness. De har også en som er meget flink innen type trening, og kost, diett. Så anbefaler deg å ta deg en tur på Basic Gym, og ikke vær redd for å spørre. De som trener der er ute etter å hjelpe til, og komme med tips, og råd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...