Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har til nå kun trent på "vanlige" treningssenter som SATS, Elixia og FitnessXpress.. På disse sentrene føler jeg at man aller helst skal holde seg for seg selv, ikke se andre i øynene, for all del ikke se på noen utføre øvelser osv... Jeg har ingen treningspartner, så trening for meg er temmelig ensomt.

Jeg har derfor laget meg en innbilning om at mindre nisje-sentre har et godt miljø, der du etter hvert blir kjent med de som er der, får hjelp om det trengs osv. Ser for meg at det er lettere å gjøre trening om til en livsstil.

Stemmer dette?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/22789-treningssenter-med-milj%C3%B8/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stemmer ganske godt med min egen erfaring selv om jeg etter et par år på Elixia klarte å bli såpass godt kjent med enkelte at jeg kunne slå av en prat i ny og ne. På gymmet jeg trener nå (Bjørns Gym i Stavanger) tok akkurat det noen få minutt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...