Gå til innhold

Kroppsvektøvelser


Jeanette Strand

Anbefalte innlegg

Okey, trenger å få litt startgass før jeg beveger meg inn på et treningsstudio igjen. Er mye enklere å gjøre øvelser hjemme enn å dra seg på studio.

Så mitt spørsmål er; Hvilke øvelser bør jeg bruke?

Hvilken rekkefølge?

Bør jeg utføre disse øvelsene uten pauser eller med? Hensikten er vektnedgang til å begynne med.

Har nok å ta av for å si det sånn :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hjemmetreningsøvelser - Fitnessbloggen

Der har du en del øvelser, i tillegg til mange andre du trolig er kjent med, som for eksempel ulike former for utfall.

Finn ulike øvelser du føler du mestrer, eventuelt ønsker å mestre, og sett sammen et program hvor du får dekket hele kroppen. Prøv å sette programmet i rekkefølge så du i størst mulig grad tar en og en muskelgruppe om gangen. Du kan gjerne starte med de tyngste øvelsene som dekker større deler av kroppen, og ha mer spesifikke øvelser mot slutten. Ha gjerne pauser, det vil naturlig nok gjøre det lettere å utføre alle settene, men du kan også ha korte pauser og supersette øvelser. Ha sett og repetisjoner tilsvarende hvordan du ville trent på et senter. En annen mulighet er å kjøre øvelsene som sirketrening, hvor du gjennomgår et sett av alle øvelser før du starter fra toppen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...