Gå til innhold

Mange treninger i uken?


simon2013

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har blitt veldig ivrig på trening i det siste og lurer på om du kun kan trene annenhver dag? Jeg har pleid å trene: Mandag-onsdag-fredag-lørdag. Men nå vil jeg begynne å trene kanskje 6 ganger i uken? Får du ingen effekt da eller er det ikke bra for kroppen?æ

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Slettet
Hei, jeg har blitt veldig ivrig på trening i det siste og lurer på om du kun kan trene annenhver dag? Jeg har pleid å trene: Mandag-onsdag-fredag-lørdag. Men nå vil jeg begynne å trene kanskje 6 ganger i uken? Får du ingen effekt da eller er det ikke bra for kroppen?æ

Takk på forhånd.

Kommer helt ann på. Intensiteten, mengder, type trening og hva du gjør ellers når det kommer til kosthold/sykdommer/skader osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slettet
La akkurat ut trenings programmet mitt på: treningsprogram :)

Hei!

Nå kommer treningsprogramme mitt(trener hjemme) Jeg er 13 år.

1. 15x3 normale armhevinger.

2. 15x3 brede armhevinger.

3. 20kg vektstang, 20x3 knebøy.

4. 20kg vektstang, 20x3 bruker leggen til å løfte.

5. Løfter vekt stenger på 6kg pr. hånd.

6. Og mage øvelser jeg ikke kan navn på(1.har hendene på siden av rumpen mens jeg ligger på bakken og løfter beina opp 20stk 2. ligger på ryggen med beina opp og skal ta hendene opp til beina 20stk. Planken i 30 sekund. Og dette gjør jeg 4 ganger uten stopp.

Det var alt. Høres dette bra ut eller helt på trynet? :dry:

Siden dette bare er hjemmetrening og det ikke er så altfor mye heller. Så skal nok dette gå fint hver dag. Har du noen andre idretter/aktiviteter du holder på med?

Tips: Prøv å gjør "en arms roing" :) Hvis du søker på "øvelser" på fitnessbloggen så finner du den. Da får du trent litt rygg også, samt du burde gjerne prøvd "militærpress" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden dette bare er hjemmetrening og det ikke er så altfor mye heller. Så skal nok dette gå fint hver dag. Har du noen andre idretter/aktiviteter du holder på med?

Tips: Prøv å gjør "en arms roing" :) Hvis du søker på "øvelser" på fitnessbloggen så finner du den. Da får du trent litt rygg også, samt du burde gjerne prøvd "militærpress" :)

Ok, da skal jeg prøve på det. Vet du noe annet jeg kanskje kunne lagt til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...