Gå til innhold

Kroppen min trenger tynnere lår og legger!


lk94

Anbefalte innlegg

Heeejjj!!

Jeg ønsker å få tynnere lår og legger, er det noen som kan gi tips/forslag til hva som kan være gode øvelser og hvor mange ganger i uken jeg bør gjøre øvelsene, samt hvor mye jeg bør øke evt.vekt/repitisjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Hva er utgangspuktet ditt? Er det bare legger og lår i bestillingen, eller skal hele kroppen bli mindre? Går ut i fra at du heller mot det siste? Jeg vil jeg anbefale å lese deg opp på kosthold og trening, gjerne her inne. Ta utgangspunkt i slik du spiser og trener i dag, og gjør gradvise forbedringer. Jeg tror du begynner i feil ende hvis du er ute etter noen spesifikke øvelser/rutiner for dine lår og legger. Hele kroppen henger sammen, og hele kroppen skal trenes. Med mindre du er syk eller har andre spesielle tilstander, er kroppen din perfekt proposjonert, og vil svare positivt på innsatsen du legger ned. Du må finne ut hvordan du ønsker å trene og spise, så vil du etterhvert bli fornøyd med bådde legger og lår. Lykke til!

PC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...