Gå til innhold

Våtdrakt til triathlon - hjelp til størrelse!


aamtw

Anbefalte innlegg

Hei! Håper det er flere som driver med triathlon her inne som kanskje kunne hjulpet meg litt :) I fjor lånte jeg en våtdrakt til konkurransen jeg var med på, men i år skal jeg kjøpe egen. Jeg har ikke funnet noen butikker som selger annet enn 2XU, og disse er hakket over mitt budsjett. Jeg tenker derfor å kjøpe på nettet. Er det noen som har erfaring med diverse merker og størrelser? Vanglivis er jeg en str S, noen ganger XS i klær (dvs 34/36), men de fleste size chartsene jeg har sett på mener jeg er en M. Er det vanlig å gå opp en størrelse? :) Jeg gidder ikke bestille S og få en for liten våtdrakt i posten, men en for stor en vil jo ikke gjøre nytten den heller!

ps, den jeg lånte i fjor var 2XU str S, og den passet fint. Årets modell i S er for liten, men mest i lengden. Akkurat som om overkroppen min var litt for lang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...