Fredrik85 Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Hei! Jeg er ny på forumet og tenkte jeg skulle prøve å få litt tilbakemelding på mitt treningsopplegg og hva jeg bør fokusere på videre. Jeg føler jeg fortsatt er en nybegynner, men er liksom kommet meg forbi fase 1 og trening er blitt en del av hverdagen. Jeg har holdt på med dette treningsprogrammet nå i ca 3 måneder, med en uke pause/rolig trening et par ganger i løpet av den perioden: Bodybuilding.com - The Dark Knight Workout: Getting Ripped & Finishing Strong! (bla litt ned så ser dere opplegg dag for dag) Har også fulgt dietten ganske nøyaktig, men med litt variasjon her og der. Dette treningsopplegget har definitivt gitt resultater, dere kan jo se på bildene under Jeg er nå kommet til et punkt der jeg gjerne vil gå mer opp i styrke, men fortsette å ha hovedfokus på kroppsbygning og definisjon. Har dere noen innspill i forhold til treningsopplegget jeg har fulgt eller eventuelt noen nye forslag til hva jeg kan prøve? Jeg føler at jeg ikke blir definert nok og blir heller ikke særlig mye sterkere av dette treningsopplegget. Men det gir allikevel resultater som synes, absolutt:) Har noen hørt og vet litt om okklusjonstrening? Link: Trening med okklusjon er neste generasjons styrketrening - Fitnessbloggen Det virket jo på denne artikkelen som om det var veldig mange fordeler med denne type trening, i alle fall implementere noen øvelser der man gjør okklusjonstrening i løpet av treningsøkten.. Jeg kan ikke enormt mye om trening og kosthold, men lærer stadig nye ting! Det er vel i grunn hovedhensikten med den posten også, å kunne tilegne meg ny kunnskap fra direkte tilbakemelding på det jeg har drevet med de siste månedene! Btw i tillegg til dietten bruker jeg kosttilskudd som aminosyrer og kreatin. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/22433-feedback-p%C3%A5-treningsprogramokklusjonstrening/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHoel Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Fullkroppsprogram eller 2-splitt. 5-splitt sånn som det er i det programmet du har er så totalt unødvendig og bortkastet for nybegynnere da det er mulig å få bedre framgang både i styrke og masse med å gjøre det enkelt. Du trenger ikke en egen økt(!!) til å trene biceps! Ta en titt her inne for å finne et mer passende program: Ferdigoppsatte treningsprogram ut fra treningserfaring | Fitnessbloggen Forum Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/22433-feedback-p%C3%A5-treningsprogramokklusjonstrening/#findComment-805787 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.