Tiwas Skrevet 14. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2013 Dette er det jeg så; Takk skal du ha Som jeg (tror) jeg skrev, så kjørte jeg tett oppunder maks for å få frem den dårligste teknikken jeg kan Mye bra innspill som jeg kan jobbe med, men jeg tror jeg har bestemt meg for å se om jeg kan få kommet meg på et teknikkseminar eller lignende. Nå må jeg bare finne ut hvor Eirik Sandvik skal være neste gang og hvordan jeg kan få kommet meg på seminaret uten å kjøpe hele kurset hans Draug 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Draug Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Jeg driver å tar kurset nå og har lært en god del bare ved å nidlese 4 av bøkene hittil. Det jeg anbefaler hvis du ikke kommer på et seminar er å finne en styrkecoach som har gjennomført kurset for noen timer der Tiwas 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiwas Skrevet 14. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2013 Godt tips! Kan sende Eirik en melding og høre om han har noen superstudenter han vil anbefale. Selv har jeg nok med MBA-studier ved siden av full jobb, så blir nok ikke noe fullt kurs på meg hos ham Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Draug Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Det fine er at du får bøker tilsendt så er det bare å møte opp til praktiske, teorien er vel på nett så vidt jeg leste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiwas Skrevet 14. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2013 Jeg trenger nok noen som kan undersøke hvordan jeg er koblet sammen og alle skadene jeg har pådratt meg gjennom mange år med kontaktsporter osv osv for å finne en optimal måte for meg å løfte. Jeg har i hvert fall funnet ut at det er lurt å kutte vekten og gå dypere - lengre arbeidsvei og mindre belastning på ledd. Nå må jeg bare finne ut hvordan jeg kan bli optimal, for er pokker ikke mange som kan hjelpe en der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tafsen Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Pass på tilten av korsryggen heilt i bunn av bevegelsen Slik korrigerer du bekkentilt i knebøy - Fitnessbloggen Tiwas 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.