Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Et spørsmål til de som holder på eller har erfaring med bikinifitness ol. Når dere nærmere dere de siste ukene og skal rippe ned? Trapper dere ned på vektene da eller klarer dere og løfte det samme? Jeg har trent opp en del styrke og har lagt på meg 5 kilo på latterlig kort tid (så kort tid at jeg ikke kan skylde på kun muskelmasse), så jeg ønsker å kjøre diett i 1-3 uker. Tipper jeg hvertfall ikke klarer å øke i dette tidsrommet og det er kanskje ikke så sunt heller. Hva anbefaler dere meg?

På forhånd takk! :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/22314-progresjonstyrketrening-hard-diett/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen råd her? Hva med intervall trening? Vil det ha stor effekt om jeg går fra null til 3 ganger i uka med feks morgenkardio og hvor lenge burde en økt vare? Til vanlig trener jeg styrke 3 ganger i uka og avslutter med rask gange i 35-45min. Sliter skikkelig med emosjonell overspising:S

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...