Gå til innhold

God, norsk oversikt over nyere forskning?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Jeg støtter den over, særlig Alanaragon.com, legger også ut et tips om Lyle McDonalds forum hvor nye studier diskuteres hyppig. Weightology kanskje mer aktuelt for de som er interessert i å hjelpe de overvektige massene, heller enn de som vil ha tips til forbedring av allerede god fysikk.

Så vil jeg også slå et slag for NEJMs ukentlige oppsummering som oppsummerer kjapt de viktigste studiene denne uken. Dette er mer relevant for de av oss som holder på professjonelt med helse... NEJM er blant de 5 store tidsskriftene og det som publiseres her må regnes som det beste av de beste studiene. Jeg nevner det fordi folk ofte siterer "studier" som har elendig utforming og design, og ikke egentlig kan tas for god fisk. Kildekritikk er viktig.

http://www.nejm.org/multimedia/audio-summary

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...