Gå til innhold

Maksløft?


wombat

Anbefalte innlegg

Går sikkert an å finne disse tingene når jeg søker, men har utrolig tungt for å ta inn sånn type info, så spør bare og håper det går greit.

1. Hvordan tester man maksløft?

2. Bør man gjøre det før/etter vanlig trening/på hviledag/etter to hviledager?

3. Kan man trene normalt dagen etter uten å ødelegge noen restitusjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1. Vær sikker på at du har grei kontroll på teknikk og ikke juks alt for mye, selv om litt juksing ofte skjer ved maksing.

2. Greit å ha hvilt litt, men annet enn det må man bare kjenne på dagsform. Det er heller ikke så lurt å makse flere dager/uker på rad. Jeg pleier å starte relativt lett og bygge meg opp i vekt og ned i volum opp mot maksvekt. Mark kan se f.eks sånn ut:

5*40%

5*55%

3*65%

3*75%

1*80%+

1*80%+

Så kjører man maksing etter det.

3. Tja, det vil jeg tro, bare sov godt og spis masse så går det nok bra, ville kanskje ikke kjørt tung mark dagen etter markmaks.

Hilsen døgnvill som helst vil sove, men det er så jævlig lyst her nå. Faen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hjelp!! :-)

Skal se om jeg får prøvd det. Hadde jo vært litt gøy å vite.. Kanskje litt mer å skryte av enn vanlige treningsløft eller hva man skal kalle det.

Haha, I see your problem. Har fucked døgnrytme fra før, men lyset gjør det ikke akkurat lettere.

Tips: Svart rullegardin (og det sier jeg som aldri får meg til å bytte min hvite med den svarte fra gjesterommet)........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...