Gå til innhold

Overnatting ved pt-utdanning


Guro

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst til å ta pt-utdanning. Enten ved AFPT eller AE, pga. manglende studiekompetanse (selfølgelig ikke bare derfor..). Men siden jeg kommer fra Stavanger-området, så betyr det at jeg må pendle bort når helgekursene skal være, enten til Bergen eller til Oslo. Og det jeg lurer på, er hvordan tidligere kursdeltagere har "ordnet seg" med boplass de helgene kursene er? Sånn type hotell(kan jo fort bli dyrt i lengden), sove hos bekjentskap (litt dumt hvis du ikke kjenner så mange der du skal), eller kan skolen hjelpe til å ordne med overnatting?

Har også ett spørsmål til sånn helt på tampen ;) Hvordan ordner dere som må betale hele kurset selv, med finansiering? Tar dere opp lån i banken, eller "har" dere bare de pengene?

Håper noen vil være så snill og hjelpe meg med disse spørsmålene jeg lenge har grublet mye på!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:) Har også planer om å ta kurs, men da mest sannsynlig AFPT.

Jeg kommer til å spør noen jeg kjenner i enten Oslo eller Bergen om jeg kan overnatte der. Vet ikke hvordan andre tenker, men jeg hadde hvertfall hatt null problem med å hatt noen på overnatting en gang gang i blant. Jeg kommer nok til å betale de på en eller annen måte, også.

AFPT har vel et kurs i sommer som tar alt på en gang, trodde jeg?

Ang. finansieringen av kurset så har jeg de enten, eller så spør jeg far min om han kan legge ut midlertidig til jeg får lønn.

Når har du planer om ta kurset?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Har også planer om å ta kurs, men da mest sannsynlig AFPT.

Jeg kommer til å spør noen jeg kjenner i enten Oslo eller Bergen om jeg kan overnatte der. Vet ikke hvordan andre tenker, men jeg hadde hvertfall hatt null problem med å hatt noen på overnatting en gang gang i blant. Jeg kommer nok til å betale de på en eller annen måte, også.

AFPT har vel et kurs i sommer som tar alt på en gang, trodde jeg?

Ang. finansieringen av kurset så har jeg de enten, eller så spør jeg far min om han kan legge ut midlertidig til jeg får lønn.

Når har du planer om ta kurset?:)

skarrer du litt på r'en skal du få overnatte her! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...