Gå til innhold

Favoritt kosttilskudd?


Ole J

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Proteintilskudd - Activate Pro Blend Sjokolade bruker jeg. Min nye favoritt og jeg kommer ikke til å bytte.

BCAA - Xpand FX :D Smaker digg

Jack 3D - bruker jeg innimellom

ZMA - Zink Matrix Har kun brukt i en uke men føles som om det fungerer :D

Jeg skal forresten OPP i vekt.

Jeg ser at Activate Pro Blend Sjokolade er laget av både myse-, melk- og eggehviteprotein. Syntes du smaken er anderledes en f.eks. bare melkeprotein eller bare myseprotein?

Er det søvnen du merker det "fungerer" på ved ZMA? Eller er det andre fordeler du opplever?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at Activate Pro Blend Sjokolade er laget av både myse-, melk- og eggehviteprotein. Syntes du smaken er anderledes en f.eks. bare melkeprotein eller bare myseprotein?

Er det søvnen du merker det "fungerer" på ved ZMA? Eller er det andre fordeler du opplever?

Jeg syns den smaker bedre. Men smaken er som baken ;) Jeg har prøvd mange forskjellige typer og har endelig funnet en som jeg elsker. Ikke for søt som mange er, også smaker den DIGG :D

Har hatt noen rare drømmer kanskje, men ikke så mye rarere enn vanlig. Jeg var plaga av urolige bein etter beintrening, ømme bein som var urolige på en måte. Vanskelig å forklare. Men det var såpass plagsomt at nattesøvnen blei litt ødelagt. Jeg kunne våkne av at beina var helt "på jordet". Men etter jeg begynte med ZMA så har det blitt borte :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...