Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har danset ballett og trent litt styrke ganske lenge, nå for tiden har jeg begynt med skikkelig styrketrening. Og jeg har begynt å lagt merke til at jeg har litt ridebukselår, og lurer på om noen har tips til hvilke øvelser man kan gjøre for å trene de bort? Føler at de bare blir større jo mer jeg trener.. :(

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/21944-kan-man-trene-bort-ridebuksel%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ja! Kan trene de bort med å trene lår og rumpe samt ned i fettprosent. Alltid hatt dette men har hjulpet seg betraktelig etter at jeg jobbet litt med fettprosenten, de kom etter resten av kroppen og har hatt fokus på å trene opp rompa ;) Vært veldig tynn før men de var der alltid, men da løpte og løpte jeg så styrketrening, kostdn og tålmodighet :)

Ja! Kan trene de bort med å trene lår og rumpe samt ned i fettprosent. Alltid hatt dette men har hjulpet seg betraktelig etter at jeg jobbet litt med fettprosenten, de kom etter resten av kroppen og har hatt fokus på å trene opp rompa ;) Vært veldig tynn før men de var der alltid, men da løpte og løpte jeg så styrketrening, kostdn og tålmodighet :)

ja, jeg trener masse rumpe og lår, jeg er vel bare litt utålmodig :) jeg har jo faktisk bare trent skikkelig styrke i 2 mnd nå :)

Hva i alle dager er ridebukselår? Bilde?

hmm.. fant ikke noe bra bilde på nett.. men det er når du har litt fett øverst på sidene av lårene ... kan være både på innsiden å utsiden.. jeg har heldigvis ikke så mye, men det irriterer meg uansett :p

ja, jeg trener masse rumpe og lår, jeg er vel bare litt utålmodig :) jeg har jo faktisk bare trent skikkelig styrke i 2 mnd nå :)

Trent omtrent bare styrke i 2,5 år, men ikke før det siste halvåret jeg jeg skjønte hvor mye jeg måtte jobbe med rompa, og aktivisere den, tror feilen min har vært mye der. har aktivisert for mye fremside lår enn rumpe. Men også fettprosenten, jeg er en av de som blir veldig tynn overkroppen men fremdeles et godt lag på lårene. men fortsett med fokuset der så vil jeg tippe det hjelper seg :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...