Gå til innhold

Noen som vet om en diett som er effektiv?


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har prøvd litt forskjellig, personlig faller A kortet mitt til Lavkarbo / Ketose diett, Lite til ingen sult, følte meg bra (etter de første dagene) Karbohydrater er ofte det som svinger på sulten og søtsuget ditt, dette faller bort på lavkarbo diett.

Alle dietter undernærer kroppen til en grad, en diett uten kallori underskudd er ikke spesielt effektive for slanking. (om det er dette du er ute etter)

Er lettere å komme med tips om du spesifiserer litt mer hva du vil oppnå, over hvor mye tid og hva trening du planlegger å gjøre. Samt hvor du står nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"alle" dietter funker, så lenge konseptet er at du forbrenner mer enn du spiser. (hvis målet er vektnedgang)

Når det er sagt, så mener jeg at en diett som opererer med "forbudt" mat, er en idiotdiett.

"Dose determines the poison", ingen matvare er usunn eller sunn i seg selv.

Ville anbefale deg å ta en snartur innom "Rate my diet"-tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...