Gå til innhold

Anbefalte innlegg

NB!!!

Var utrolig sliten da jeg filmet disse (var egentlig ferdig å trene), men måtte bare benytte sjansen når det ikke var så mange tilstede :p Skal heller oppdatere med ordentlig video senere.

- Pleier å ha hodet nøytralt i mark

- Helt krise å "hipse" opp stangen som jeg gjør midt i markfilmen, I know

- Pleier å ha dypere bøy

- Er plattfot, så ser ikke så lett om jeg presser med tærne eller hælene, men er altså hælene

http://www.youtube.com/watch?v=aYWApZDUEWg

http://www.youtube.com/watch?v=WdXa-gyejng

Hadde bra knebøy før, men var ikke helt heldig idag (ser noen feilene? er jo greit å vite om hva som går til helvete på dårlige dager så man ikke skader seg pga lav energi xD). I markløft er jeg veldig usikker på hvor langt "ned" man skal, eller hva som egentlig er korrekt "utgangsposisjon". Har hørt både at den jeg har nå er rett, men har også hørt fra en annen at man skal sitte på huk så og si - men har ikke sett noen andre sitte på huk før de tar mark :p

Fortsetter under...

4.rep i knebøyen kommer du for langt frampå, men når du var sliten er ikke dette rart. Dybden ser grei ut.

Marken ser grei ut den, du finner teknikkhjelp her MARKLØFT PÅ 123.... (med video) | Fitnessbloggen Forum

Ja, la merke til den 4 reppen. Ser ut som jeg har vekten på tærne også.

Det var den der 123 markløftgreien som ga meg en aha-opplevelse med sitte-på-huk tingsten. Men er utrolig dårlig på å se om jeg gjør det likt fordi.... jeg er liten og jente og fyren er stor og bred. :p Har generelt sykt tungt for sånn tekniske greier. Men takk for svar :)

På markløft så skal hver rep starte med vektene i ro på gulvet. Skivene du bruker er litt for små, så hvis dere ikke har skiver av korrekt diameter (45 cm) så kan du legge noe under så du bygger de opp noen cm.

Ja, det har jeg lest. Prøvde det forrige gang, men hadde ikke gidd til det idag, men skal være flinkere på å gjøre det.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...