Gå til innhold

Gå ned de siste prosentene med fett.


Truls

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har vært på biorytme dietten siden første februar i år. Jeg lå på 15-16% fettprosent når jeg begynte med en vekt på 83,5kg.

Jeg har ikke fått målt meg siden, men har sett meget god fremgang. Blodårer har poppet frem og six packen er endelig synlig.

Vanskelig og si hva jeg ligger på nå , men vil tippe 10-11%, med en vekt på 77,5kg.

Trener 5 ganger i uken, med en alternativ ekstra koseøkt i helgen. Kjører en 5 split.

Hver trening tar ca. 2 timer. Der Styrkedelen er 1 time og 35min, mens jeg har cardio i 25min. (6,3 km/t og 6.0% incline)

Så mitt spørsmål er som følger. Er det noen her inne med erfaring som vet hvor lang tid det tar å droppe fra 10-11 til 8% i fettprosent? Det har gått veldig sakte fremover de siste 30 dagene.

Har over tid gjort dietten strengere. Da den i startenfasen var ganske "levelig". Har refeed hver tredje dag(litt mer kalorier og karbs.)

Kan skrive opp en vanlig dag av mitt kosthold(Pr.dags dato):

07:30 : 1x boks tunfisk, 2x stekte egg

10:45 : 1x Proteinshake(50g protein, 4g fett, 2g karbs)

12:30: 200g karbonadedeig med wok, og spicy tomato saus(ca. 150 kalorier i hele posen)

14:00: 2 grove brødskiver med ost og skinke

15:00: 200g karbonadedeig med wok.

17:00: 200g karbonadedeig med wok.

19:00: 1x boks Mager kesam + 1 banan

21:30: 1x boks tunfisk, 1x stekt egg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...